آخرین اخبار
کد مطلب: 146986
حجت الاسلام سعيدي امام جمعه موقت لردگان ؛
صهيونيسم جهاني يکي از اتباع شيطان است
تاریخ انتشار : 1401/08/20
نمایش : 511
امروز صهيونيسم جهاني يکي از اتباع شيطان است و شبکه هاي اجتماعي و ماهواره اي آنها با هزينه هاي ميلياردي به دنبال ايجاد اختلاف در نهاد خانواده هستند، از همين رو امروز شعار زن ، زندگي و آزادي را با همين هدف رواج داده اند.
به گزارش سلام لردگان؛ ​حجت الاسلا م والمسلمين مهدي سعيدي امام جمعه موقت شهر لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت:
در قرآن کريم آمده است شديدترين مردم که در دشمني با پيروان راه حق هستند يهوديان هستند و يکي از کارهايي که شيطان و اتباع او انجام ميدهند تزلزل در نهاد خانواده است.
وي افزود : يکي از اين کارها ايجاد اختلاف و تفرقه در بين زوجين است، امروز صهيونيسم جهاني يکي از اتباع شيطان است و شبکه هاي اجتماعي و ماهواره اي آنها با هزينه هاي ميلياردي به دنبال ايجاد اختلاف در نهاد خانواده هستند، از همين رو امروز شعار زن ، زندگي و آزادي را با همين هدف رواج داده اند، اينها به دنبال تربيت نسلي هستند که هيچ تعهدي به نهاد خانواده ندارند.

امام جمعه موقت لردگان افزود: امروز اگر عده اي را وادار مي کنند که در خيابان ها آشوب کنند و نا امني ايجاد کنند هدف نهايي شان تجزيه ايران اسلامي است، امروز بايد با عمل به دستورات اسلام و قرآن نهاد خانواده را تحکيم ببخشيم و در تربيت صحيح فرزندان خود کوشا باشيم ، چراکه  فضاي مجازي امروز منشأ همه وسوسه هاي شيطاني است و بايد مواظب فرزندان خود باشيم تا از شياطين جن و انس غافل نشويم.
 
وي افزود : خداوند فرمود اي پيامبر بگو اين مسير حق است که مردم را به سوي خدا دعوت مي کنم البته بر اساس بصيرت . اما در اين مسير گاهي گرد و غبار فتنه ايجاد ميشود که باعث ترديد و گم کردن راه ميشود، راه تشخيص راه درست، آسان است بايد تبعيت از امام جامعه داشته باشيم و در اين حوادث فتنه گونه چراغ راه خيمه ولايت است.
 
حجت الاسلام سعيدي گفت : شهيد سليماني فرمود جمهوري اسلامي حرم است و اگر اين حرم افتاد ديگر حرمي نخواهند ماند ، رهبري عزيز در تحليل حوادث اخير فرمود اين ها نشانه هاي افول دشمن است و اين حرکات سخيف نشان از درماندگي دشمن دارد.

وي در پايان بيان کرد: امروز قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي را در حرکت جهاني اربعين و در آن سرود بين المللي سلام فرمانده ديديم و در قدرت سخت هر روز بر اقتدار نظامي و تسليحاتي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي افزوده مي‌شود که نمونه اي از آن امروز رونمايي از موشک هايپر سونيک جلوه ديگري از اقتدار ما را به جهان نمايان کرد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس